„Решетката е слика за многу брендови на автомобили според кои можете веднаш да препознаете автомобилски бренд. На електричните возила повеќе не им е потребна традиционална решетка, затоа моравме да бараме друг начин да му дадеме на SERES препознатлив дизајн “
Мајкл објасни дека доаѓањето до нешто што претходно не било направено не било лесно бидејќи се обидувал да го дизајнира идентитетот на новата марка на автомобили. Меѓутоа, кога беше
претставен дизајнот на осветлување Сигма и избран од 50 други опции, на тимот му беше јасно дека овој дизајн е нешто посебно.
Лесната форма е инспирирана од грчкиот симбол Сигма (∑), што значи збир. „Концептот беше добра претстава за тоа како SERES е збир на технологија и дизајн“, рече тој.
„Потенкиот, едноставен и униформен дизајн овозможува пософистициран изглед кој комуницира за што се залага SERES.
Честопати, дизајните прикажани во концептни автомобили не успеваат во производниот модел поради ограничувања на технологијата или на добавувачите. Со цел да дизајнира осветлување подготвено за скоро производство, тој користеше алатки за Виртуелна реалност и работеше со инженери за да се осигура дека конечниот дизајн ќе стане функционален, зачувувајќи го
идентитетот на SERES.
Мајкл смета дека во блиска иднина, статичкото осветлување би можело да се анимира и да понуди нови функционалности што можат да ја подобрат безбедноста. На пример, светилки што сигнализираат пешаци преку проекции на патот. Дизајните за осветлување сигурно преминуваат нова граница и Мајкл му помага на SERES да го осветли патот и да обезбеди идентификација на брендот.